Santa Fe - Rosario

8 december 2012 - Rosario, Argentinië

Over onze fiets driedaagse richting Rosario valt iets minder te vertellen. Veel regen, inclusief storm, maar ook veel hitte. Een subtropisch klimaat noemen ze dat zeker... Onze tocht ging achtereenvolgens: Coronda, Maciel, San Lorenzo en uiteindelijk Rosario. Een drukke stad, te veel claxonerend verkeer maar wel enkele leuke gezellige straten en winkels. Wat ons vooral hier een dag langer dan gepland hield, was de hippe hostel die werd opgehouden door een bende kunstscholers en leeggangers. Rosario zal ook altijd herinnerd worden als de stad waar we onze wilde haren achter ons lieten, letterlijk. De resultaten zijn te bewonderen op de fotos.

Morgen trekken we met 2 frisse koppen verder richting Buenos Aires.

Adios Amigos

1. Victor:
    12 december 2012
    Cosn

Zalige verslagen! Hoe ist gesteld met u gezicht? zware schaafwonden gehad ofwa?
    Wij blijven, met de nodige jaloezie, uitkijken naar de volgende updates! Grtn a uw vrouw daar!
  2. Your man:
    18 december 2012
    Dag mijn twee biekes,
    Ondertussen al een dikke maand aant trekken..(eeeiiih trekken :-)) dus wordt hier ook eens tijd dat je wat feedback van mij krijgt.
    Het gemis is hier enorm. Zeker als je zondags op kerstmarkt om 21u, midden de kouter, aant jumpen bent samen met een volslanke neger, een bijna kaalhoofdige, nen halven, een bekend politicus, een poedel en een getrouwd half oog. Op die momenten denken we echt, dit zijn de dingen die zij nu moeten missen. Om toch even een situatieschets te geven hoe de evolutie in Zele toch nog steeds in stijgende lijn is.. :-)
    In het Zeels basket zijn toch ook een paar puntjes te vertellen.
    Hoe de gebroeders Collewaert even de Cploeg voor Aploeg gekozen hebben, hoe we een match nog kunnen verliezen met toch eerst 15 punten voorsprong te hebben, hoe we onze laatste wedstrijd van het heenseizoen eens bewezen hebben dat we effectief als een echte ploeg kunnen roteren en elkaars sterke punten kunnen accentueren en hoe Tim nog steeds het zijne ervan denkt. :-)
    In het persoonlijk leven gaat het goed. Begin januari is er dan ook onze housewarming, ons samenwonen en ook mijn verjaardag. Dat heb je goed gehoord! Wij gaan samenwonen!
    Ik ben superfier op jullie. Jullie doen dat super daar aan de andere kant van de wereld. De foto's spreken boekdelen. Wish i was there!
    Geniet van elk moment! Koester alle herinneringen...
    And pleasee..
    Kom op tijd naar huis!!!
    We missen jullie!
    Toch even terugkomen op het "haargeknip".
    Heel jammer dat dit heeft moeten plaatsvinden. Jullie pasten daar echt perfect in het plaatje met je dreads! Jammere zaak.
    Met of zonder de dreads, jullie blijven er geweldig uitzien!
    Ook op nieuwjaar zou ik jullie graag eens willen contacteren. Om jullie dan toch persoonlijk het beste toe te wensen voor het nieuwe jaar.
    Kan daar dan voor gezorgd worden dat jullie telefonisch bereikbaar zijn?
    Voor de rest dikke groetjes en kusjes van Tine en ik.
    Kick some South-American ass!!!
    X