Machu Picchu

18 maart 2013 - Machu Picchu, Peru

Machu Picchu voldeed aan alle verwachtingen. En de aanloop er naartoe mocht er ook wel zijn. We vertrokken vanop 4000m en via een afdaling van 50km met de fiets kwamen we in Sacred Valley terecht. Van daaruit was het 3 dagen kletteren en klauteren door de jungle via incatrails en death rides naar de top van Machu Picchu. Na de 1700 trappen naar de site kregen we te horen dat de Wayna Picchu, waar we reeds voor betaald hadden, nog eens 1000 trappen hoger lag. Maar we werden beloond, de mist die al de hele morgen Machu Picchu aan het verbergen was, verdween bijna volledig bij het bereiken van de top. Zeker de moeite waard.

1. Sarah:
    18 maart 2013
    Hallooo

Jawadden, machu picchu ziet er stralend uit. Net zoals jullie! Jullie zijn alvast aan het oefenen voor het verkleedpartijtje als jullie terug zijn.. Puik! Ik ben echt jaloers op de deathride, das nu echt iets wat ik al lang wil doen en dat met zo'n prachtig uitzicht! Hier gaat alles zijn gewone gangetje. Al moet ik wel zeggen dat de kippetjes op kiekefeesten je gemist hebben, carnie! Dan hebben we nog de gewoonlijke fratsen die ik helaas niet in het openbaar kan verkondigen, maar die hoor je weldra! 't amuseleute hé schatjes, jullie worden natuurlijk al gemist!
    Groetjes
  2. Tante Miche:
    18 maart 2013
    daar zou ik ook eens naartoe willen! :)
  3. Buurvrouw Els:
    19 maart 2013
    Amaai zo schoon foto's!! Daar zou ik ook wel eens willen staan! Geniet er ginder nog volop van, want hier kan de hemel wel erg laag over je hoofd hangen!
  4. Nadine:
    Peru-reizigers,
    ik krijg er terug kippenvel van bij het zien van MachuPichu - zalig toch in de vroege morgend....
    geniet nog van Peru
    Zeker AguaCalientas-stadje beneden aan MP doen, gezellig !
    xxxx vanuit Moes
  5. Victor:
    19 maart 2013
    wooow! foto's zijn heel schoon!
    Trappenreeks is waarschijnlijk echte kuitenbijter geweest... race'ke naar boven gedaan? :)
    De hele reis ziet er echt de moeite uit... amuseer jullie nog, wij tellen af naar de terugkomst!
  6. Lieselot:
    21 maart 2013
    Ok, dat ziet er echt wel de moeite uit!
    De laatsten tijd droom ik altijd dat gunder ineens vroeger dan verwacht thuis zijt en kweetnie hoe teleurgesteld dat ge Machu-Picchu niet gezien hebt. Enfin, back to reality, ik ben blij dat ge er wel degelijk geraakt zijt :)

Geniet nog van de volgende weken en tot snel!

X-
    lieselot

Oja; en kleine Cas zegt ook nog: "bee-eh wo ia"
    Wat vrij vertaald wil zeggen: "dag pit en tant Annelies!".. maar 't zou even goed "ik wil mijn tut" kunnen betekenen..
    Sja.
  7. Vauken:
    27 maart 2013
    Hemeltje lief, mijn jaloezie bereikt weldra een hoogtepunt, is het niet door de prachtige foto's, dan is het wel door het zuiderse weer, want miljaar, da blijft hier winters koud!

Gelukkig is het een beetje lente in mijn hoofd als ik er aan denk dat jullie terugkomst steeds dichterbij komt, ik begin alvast af te tellen, hihi!

Geniet nog van jullie laatste weken!
    Xoxo
  8. Vauken:
    28 maart 2013
    ik vind het al tof dit te kunnen lezen laat staan deel te nemen blijf wel voorzichtig het zijn niet altijd anderen gr
  9. Jacobs:
    31 maart 2013
    Waauw dat ziet er alweer fantastisch mooi uit!
    We missen jullie!
    Geniet er nog van.