Isla Del Sol

10 maart 2013 - Isla Del Sol, Bolivia

Afscheid nemen van Bolivie valt ons zwaar, na 45 dagen in het voorlopig mooiste en meest karaktervolle land op het Zuid Amerikaanse continent, steken we morgen de grens over met Peru. Dit zou het touristische tweelingbroertje van Bolivië moeten zijn. Wij zullen dus bezichtigen wat men verondersteld is te bezichtigen (Machu Picchu en omstreken), en verder de gringo's zo ver mogelijk achter ons laten. Isla del Sol was daarbij een perfecte afsluiter. Een autoloos eiland, waar vrachtverkeer met ezel en llama van kamp noord naar kamp zuid wordt getransporteerd, en kinderen nog verbaasd zijn van een spiegelreflexcamera. Omgeven door baaien en incaruins, drijft Isla del Sol vredig verder.

1. Schutter:
    12 maart 2013
    Sweethearts! Een continent met heel veel extremen zo blijkt.. Het ziet er FAN TAS TISCH uit en zie hier gewoon fluogroen van jaloezie, gelukkig is fluo mode deze zomer..
    Hier zijn we toe aan de 4de winterprik.. fijn fijn, maar we werken hard en bouwen een huis dat er ondertussen ook al zo uitziet :) dus ook hier zijn we blij en genieten we van het verloop, net als jullie waarschijnlijk..
    Opnieuw enkele weetjes?
    - Leen ligt in de plaaster met haar voet en dat is niet goed.
    - Ward speelt met jong NV de finale in de beker en dat is heel goed.
    - ik ben opnieuw tante geworden van Olivia en er gaan ondertussen 3 schuttertjes naar de chiro. Ward is trouwens peter geworden en ook Gio gaat peter worden, dus Staf, jullie moeten een pitjesfiestjen geven naar tschijnt..
    - de loempia's op de markt zijn nog steeds keilekker
    - de narcissen en krokussen komen uit en daar word ik vrolijk van
    - Ik heb net een grote kip besteld voor de kiekefeesten, jammiieeeee
    - vrijdag gaan we eten in de bovenste bol van het atomium met de girls .. zie ik daar ook een tintje groen verschijnen bij jullie?

Voor de rest volgen we jullie op de voet en wensen jullie nog het allerbeste!
  2. Tante Miche:
    13 maart 2013
    Genieten!! Terwijl je het kan... :))
  3. Tina:
    13 maart 2013
    Ik hoop dat jullie genieten van al het moois dat Zuid amerika te bieden heeft!
    Het lijkt me dat jullie al heel wat indrukken opgedaan hebben.
    Van Machu Pichu ben ik echt jaloers, ik hoop dat toch ooit ook een keer te kunnen doen.
    Groetjes
    nichtjen Tina