As we enter

28 januari 2013 - Tupiza, Bolivia

We besloten de laatste dure chilenos in San Pedro de Atacama op een goede manier te spenderen. We trokken langs de 116 touroperators in het kleine dorp en vonden daar een drie daagse 4x4tour die ons naar Bolivie zou leiden.

Een bewogen drie dagen aangezien we elke 20 kilometer een ander landschap voorgeschoteld kregen. Daarbovenop komt een altitude van 4500 meter, die onze eerste dag wel zwaar maakte. Gelukkig maakten we via onze gids al gauw kennis met de nuttige effecten van de cocabladeren. Adios koppijn. Ondanks dat onze medereizigers, 8 brazilianen,  het eten als beesten voor ons weggraaiden, was wat overbleef wel te verorberen. Llama is een lekker dier.

Wat we tijdens de tour zagen, zie je op de foto`s. De plaatjes spreken voor zich. Enkel de warmwaterbron hebben we niet vereeuwigd. We beseffen dat dit enige jaloezie zou kunnen opwekken.

Na een bumpy road tussen de cactussen en canyons door zijn we vandaag in Tupiza, the wild wild west van Bolivië.

1. Ilse:
    29 januari 2013
    Telkens als er nieuwe foto's zijn, denk ik WAAAWIE, mooier dan dit kan niet! en toch worden ze telkens weer overtroffen :) amai, annelies en staf, me so jealous, het ziet er echt allemaal fantastisch uit! Ik hoop dat de rest van jullie reis even fantastisch zal zijn als het voorbije deel, maar daar twijfel ik eigenlijk geen seconde aan :)