Wie nie rijmt nie wint

21 januari 2013 - Valparaíso, Chili

Chile Chico, Coyhaique, het reizen gaat nu heel snel,

maar geen zorgen, we amuseren ons wel.

Vanuit Santiago wouden we naar Dakar,

en ook dat kregen we voor elkaar.

Auto's, moto's en zo meer,

ach wat gingen ze tekeer.

Van een hollands paar kregen we een lift naar Viña del Mar

dat maakte onze tocht iets minder zwaar.

Valparaíso, volgende bestemming op de lijst

nee de biefstuk smaakt hier niet naar rijst.

Nu hebben we een lange rit voor de boeg,

daarom trekken we nog even naar de kroeg.

Met de bus, nie met de velo,

op weg naar San Pedro.

Dit was geen tekst, wel een rijm

volgende keer zal het weer wat anders zijn.

1. Vauken:
    21 januari 2013
    Al die kamptekstjes schrijven heeft zo zijn voordelen hé, knap rijmpje! En ook weer knappe foto's!
    Miss you! x
  2. Sarah:
    Jowieee Staf en Carnie!

Jullie hebben de reislogger snel geupdatet en iedereen is er als de kippen bij! Love the way you rijmt trouwens.. Puik werk!

Ik moet toegeven dat de foto's mijn gezicht laten verkleuren, maar natuurlijke tot een gezonde portie jaloezie.. Hadden jullie nu tussen die dolfijnen gezwommen, was het wat anders ;) Nee, het ziet er echt subliem uit!
    In mijn gedachten zit Jacobs aan het stuur van die gele volkswagen en hangen wij allemaal samen uit de auto al joelend. We doen daar dan een 'kloosterken' en rijden in tegengestelde richting een eenrichtsstraat in. Even wegdromen mag altijd ies e!

Ik stuur wel nog een mailtje met meer details over het hier en nu in zele :)
    Veel plezier en vertier

Liefs
  3. Jacobs:
    21 januari 2013
    Prachtige foto's en plezante verhalen. Ik kijk elke keer uit naar een update van jullie blog!
    Ik zag mijzelf eerder in mijn dromen in Chili rijden Sarah :).

Veel groetjes uit het besneeuwde Zele!

Tamuzement daar nog!
  4. Paul en katrien:
    Wat een schone reis.
  5. Sarah:
    22 januari 2013
    Jacobs, met ons allemaal hoop ik toch? En ik gebruik nu de term 'kloosterken', maar die kan ook op verplaatsing gebeuren natuurlijk. Bijvoorbeeld in Chili!
  6. Annelies:
    23 januari 2013
    Ik heb jullie schatjes hier ook al gemist hoor. En aan die kamptekstjes heb ik ook gedacht. Ik kon mezelf bijna niet bedwingen af te sluiten met: Hopelijk ga je volgend jaar weer met ons in zee.
  7. Tante Miche:
    25 januari 2013
    Wijs zo'n reis!!
  8. De buren:
    26 januari 2013
    Super dat jullie zo een prachtige reis maken, we zijn stiekem een beetje jaloers op jullie.
    Amuseer jullie daar nog, geniet van de prachtige natuur, de vriendelijke mensen en vooral het mooie weer.
    Vele groetjes van de buren van recht tegenover jullie (Annelies)
  9. Gerard en Trudy:
    28 januari 2013
    Hallo luitjes, hoe is het nu, mooie foto's van Valparaise! En leuk jullie blog in rijmstijl! De foto's van Dakar sturen we jullie nog wel een keer! En hebben jullie nog een Hostel kunnen vinden in Vina del Mar? Heel veel lieve groetjes van het Nederlandse stel die jullie een lift gaven naar de kust ;-) Gerard en Trudy!