Puerto Madryn

6 januari 2013 - Puerto Madryn, Argentinië

Na 10 uur wachten op de bus in het station van Buenos Aires en 20 uur op de bus kwamen we vrijdagmiddag toe in Puerto Madryn. The place to be voor Whale en dolphin watching. Jammer genoeg zijn de walvissen in januari niet van de partij, en dus gingen we voluit voor de dolfijnen, de Dusky Dolphins.

We moesten voor eens vroeg uit de veren want onze boot vertrok al om half negen, vroeg dus. Na het aantrekken van de nogal overdreven reddingsvestjes en het overlopen van de regels aan boord haastten we ons de haven uit op zoek naar de duskys. Die waren snel gevonden en talrijk aanwezig. We troffen vier verschillende families aan, de ene al wat actiever en nieuwsgieriger dan de andere, maar even wonderbaarlijk. Tussen de dolfijnen door zwommen ook enkele cuties van zeeleeuwen en knapperds van pinguins. We zagen ook sardientjes...

We maken ons nu klaar voor een nieuwe busrit, 20 uur op weg naar El Calafate en de Perito Moreno.

1. Lieselot:
    6 januari 2013
    Woow super foto's!
    Soms moeilijk te geloven dat gunder al dat moois echt in het echt aant zien zijt..

Have fun buzzin en ik kijk al uit naar het reisverhaal en de foto's van El Calafate en de Perito Moreno.. No pressure :)
    X-
  2. Pit en tante Linda:
    7 januari 2013
    Heel komisch! Onder jullie verhaal over de busreizen van 20 u stond een promotie voor een of ander artikel tegen rugklachten. Mocht het nodig zijn...
    Overigens de beste wensen voor het nieuwe jaar en nog een fabuleus reisjaar. Hasta la vista.
  3. Tante Miche:
    8 januari 2013
    Geniet er maar van!!!!
  4. Anke:
    9 januari 2013
    Nogmaals jaloers jaloers en jaloers! Jullie kunnen het jaar 2013 niet anders dan goed ingezet hebben! Geniet er maar van! En denk ondertussen ook eens aan de Chirochicks die aan het zwoegen zijn achter hun studieboeken!
    Veel plezier!
    Xoxo
  5. Lukas:
    13 januari 2013
    Hè staf, wij zitten met je mama en papa op de pavinom. Vele groetjes van Ian en Lukas :-)