Skype!

14 november 2012 - Ciudad Del Este (city), Paraguay

Aangezien het hier bijna onmogelijk is om van hier naar belgie te bellen, raden wij iedereen die ons wil bereiken een skype account te maken. wij zijn te vinden onder staf.heirwegh1

ik stel voor aan huize carnoy en heirwegh om skype aan te zetten als computer aan staat aangezien wij niet eender wanneer de mogelijkheid hebben om te internetten.

groeten uit Ciudad del Este, Paraguay

1. Moeke en vake:
    22 november 2012
    dag Annelies en Staf
    prachtige foto's!!!
    hier gaat alles zijn gangetje, Kim is op inleefweek en voor Ilse is het haar laatste werkweek
    wij kijken uit naar meer nieuws
    groetjes moeke, vake xxx
  2. Ilse:
    22 november 2012
    Annelies en Staf! Hallo!! (ik moet wel roepen aangezien jullie je heel ver van mij bevinden)

Jullie zijn nog niet zo heel lang weg, maar het lijkt me nu al een fantastische reis als ik de foto's hier zie! Leuk dat er al wat opstaat, zo zijn we helemaal mee met jullie avonturen! Dagelijkse check inbegrepen ;) Ik zou graag heel wat nieuwtjes vertellen uit zele, maar ons leven is nu eenmaal niet zo spannend en gevarieerd als in thuis :) Alles gaat dus gewoon zijn gangetje in feite. Nacht vd Trappist was een succes, de plaatjes krijgen jullie dan wel te zien achteraf ;) Ook hebben we met onze topvoetbalploeg vorige week onze topscore van twee goals behaald, whoehoew! jammer dat de anderen er acht hadden, maar dus de volgende keer dat je komt kijken Annelies winnen we wel misschien! Net zoals Moeke en Vake kijk ik al uit naar meer nieuws en foto's, en wens ik jullie verder nog meer van dat moois hier op jullie blog!

Ilse x